EEN GREEP UIT ONS WERK
Voor Mediahuis Nederland waren wij verantwoordelijk voor het content management, redactie en content migratie tijdens de rebranding van TMG (Telegraaf Media Groep) naar Mediahuis Nederland. Ook hebben wij een chatbot ontwikkeld en SEO en conversie optimalisatie uitgevoerd.
Voor investeerder BB Capital Investments hebben wij zowel de website gemaakt als de content verzorgd. Wij zetten daarnaast een breed scala digitale marketing kanalen (van Podcasts en YouTube tot whitepapers) in om gebruikers te informeren over investeren in private equity
Voor online designmeubel winkel Flinders hebben wij een diepgaande SEO analyse gemaakt en op basis daarvan een SEO-handboek samengesteld voor zowel on page als off page SEO met een focus op verschillende productcategorieën en kantoor projectinrichting.
Voor Binnema Advocatuur hebben wij de ontwikkeling van de website voor onze rekening genomen. Deze is gebaseerd op een contentstructuur die is geoptimaliseerd voor belangrijke juridische zoektermen. Zowel via pillar pages als met een blogstrategie.
Voor het communicatiebureau Koolhoven & partners adviseren wij inzake content en zoekmachine vraagstukken. Wij optimaliseren de online presence van bepaalde bedrijven zodat de informatie in de zoekresultaten op de juiste wijze wordt weergegeven.
Voor UnitedConsumers hebben wij van scratch de content- en SEO kanalen voor de afdelingen zorg- en autoverzekeringen, energie en telecom ingericht. Daarnaast zijn wij als adviseur actief binnen zowel zoekmachine marketing als conversie optimalisatie trajecten.
Wij hebben voor Samsung & You de SEO contenstrategie en technische SEO structuur ontwikkeld. Middels de inzet van videocontent en structured data wordt Youtube content optimaal benut binnen webpagina’s die gebruikers informeren over het optimaliseren van hun Samsung device.
Voor IT-detacheerder Profdesk hebben wij de website ontwikkeld met functionaliteiten om snel een opdracht uit te kunnen zetten. Daarnaast beheren wij alle digitale marketing kanalen waaronder een succesvolle nieuwsbrief, LinkedIn Sales Navigator en een uitgebreide kennisbank.
Wij begeleiden museum De Zwarte Tulp met het implementeren en beheren van een Google Grants Ads campagne en het optimaliseren van de website voor zoekmachines. Daarnaast verzorgen wij advies met betrekking tot (online) PR en augmented en virtual reality toepassingen voor tentoonstellingen.
Voor Krol Advocatenkantoor hebben een website ontwikkeld met een contentstructuur die is geoptimaliseerd voor belangrijke juridische zoektermen. Zowel via pillar pages als met specifieke (video) landingpages gebaseerd op een uitgebreide Google Ads campagne.
Keywordresearch om uit te vinden waar mensen qua boodschappen naar op zoek zijn. Dat is meer dan een pak melk en een broccoli. Deze input vormt de basis voor de structuur van de content die informatief is en goed zichtbaar in de zoekmachines. Check contentplatform ‘Altijd Aldi‘, voor het resultaat.
Voor Frag Team Clean / Ask Team Clean, het internationale content platform van Henkel, waren wij verantwoordelijk voor de keywordresearch en de contentstructuur. Een website en een online community waar consumenten terecht kunnen met al hun vragen over schoonmaken.
Wij hebben Drogisterij.net – de grootste en oudste online drogisterij van Nederland geadviseerd met betrekking tot maximaal rendement uit Google. Vooral met betrekking tot technische SEO ondersteuning voor het Magento platform waarbinnen de e-commerce activiteiten plaatsvinden.
Wij hebben Beekman Group geadviseerd en begeleid tijdens een periode waarin ambitieuze (internationale) digitale marketing doelstellingen binnen zowel de fashion als staffstyling activiteiten werden uitgerold met de ontwikkeling van diverse e-commerce platformen en websites.
Voor de Kamer van Koophandel hebben wij een SEO strategie opgesteld die ervoor zorgt dat persberichten en andere content goed ranken op de relevante zoektermen die van belang zijn voor de organisatie. Met diverse workshops is deze strategie vervolgens effectief verankerd binnen de organisatie.