Services

Digitale Marketing Diensten

De Digitale Marketing Specialist heeft een simpel uitgangspunt: wij zorgen voor nieuwe en bestaande klanten via jouw website. Om dat voor elkaar te krijgen gebruiken wij verschillende digitale marketing kanalen. Niet allemaal tegelijk, maar toegespitst op het beste resultaat voor jouw bedrijf. Waarbij onze drie stappen naar succes leidend zijn.

Ontdekken

Gevonden worden door de juiste mensen. Dat is de eerste stap. Mensen die jou vinden en dan kennis willen maken, dat is beter dan andersom.

Verbinden

Bezoekers, gasten, vrienden. Welkom. We zorgen dat iedereen zich thuisvoelt en geïnformeerd wordt over jouw bedrijf, organisatie of product.

Verbeteren

We analyseren welke kanalen het goed doen en welke nog beter kunnen. Conversie optimalisatie dus, zodat jij verzekerd bent van een optimaal resultaat.

Onze digitale marketing diensten: een overzicht.

\

Zoekmachine optimalisatie (SEO)

\

Webdevelopment

\

Google Ads / Bing campagnes (SEA)

\

Conversie optimalisatie (CRO)

\

E-mail marketing campagnes

\

Facebook adverteren

\

Video productie

\

Online + Print PR services

\

LinkedIn adverteren

\

Transmedia marketing

\

Copywriting

\

Conversational marketing (chatbot)

Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Zoekmachine optimalisatie, of te wel SEO, is de Engelse afkorting van ‘Search Engine Optimization’. SEO is kortweg ervoor zorgen dat een website zo goed mogelijk presteert in de zoekresultaten van Google. Vroeger was dit alleen de zoekmachine in de browser, tegenwoordig gaat het ook om bedrijfspagina’s, assistenten (voice search) en andere devices. Een website ‘optimaliseren’ voor zoekmachines begint bij de juiste informatiestructuur, een goede techniek en vervolgens de juiste autoriteit. Dat laatste wil zeggen: hoe hoger de status van een website, hoe beter deze scoort. Inkomende links werken statusverhogend. Deze links krijgt u door middel van linkbuilding.

Webdevelopment

Webdevelopment, letterlijk ‘het ontwikkelen van de website’ is een hoofdstuk apart. Een website is essentieel onderdeel is van de digitale marketing mix. Het is de basis van jouw ‘online presence’. Op je eigen website heb je de ultieme vrijheid om jouw product of dienst en je merkverhaal te presenteren aan je klanten. 

Google Ads / Bing campagnes (SEA)

Door te adverteren in zoekmachines staat u gegarandeerd boven aan in de resultaten op de zoekwoorden die het beste scoren voor uw bedrijf. Maar dat heeft zijn prijs. Wanneer u een SEA-campagne start, is het daarom van belang heel precies uw doelgroep te benaderen (”targeten”) en de pagina waar u de potentiële nieuwe klanten naartoe stuur (de “landingpagina”) dient voor een optimaal resultaat perfect aan te sluiten bij uw boodschap, product of dienst.

Conversie optimalisatie (CRO)

Conversie Optimalisatie zijn alle facetten van het verbeteren van de conversies op een website. De DMS is gespecialiseerd in het genereren van zoveel mogelijk goede leads. Om een website optimaal de laten functioneren passen wij webanalytics toe. Op basis van deze data (onder andere A/B) testen we wat, waarom en wanneer beter scoort voor jouw bedrijf.

E-mail marketing campagnes

Email-marketing is een krachtig wapen in het arsenaal van de leadgenerator. Door de juiste e-mail campagnes te sturen aan de juiste doelgroep, met de juiste boodschap, bereik je zeer direct nieuwe en bestaande klanten. Bij de DMS zijn wij ervan overtuigd dat een e-mail campagne die naadloos aansluit bij jouw website altijd een goed resultaat oplevert. Daarnaast is email ook een mooi kanaal om je bestaande klanten te informeren over jouw diensten, producten en mijlpalen.

Facebook adverteren

Adverteren binnen Facebook is microtargeting. Facebook weet immers heel veel over haar gebruikers. Daar kun je je voordeel mee doen door heel specifieke boodschappen over het voetlicht te brengen. Sommige producten of diensten zijn zeer geschikt voor Facebook adverteren, andere juist helemaal niet. De DMS adviseert je graag over de mogelijkheden en helpt je bij het opzetten en uitvoeren van een geslaagde facebook campagne.

Video productie (explainers, short movies)

Video content is overal tegenwoordig. En het heeft verschillende verschijningsvormen. De DMS is gespecialiseerd in het produceren en verspreiden (onder andere via Youtube, Vimeo en Facebook) van uw video content zoals explainers en korte films waarmee je naast leads ook een merkgevoel kunt overbrengen aan je doelgroep.

Online + Print PR services (persberichten)

Online PR gaat bij de Digitale Marketing Specialist hand in hand met het aloude motto: interessant, zet het in de krant! En dat doen wij letterlijk. Wij schrijven niet alleen jouw persberichten met de juiste boodschap en ‘tone of voice’, zodat de geselecteerde media (landelijke en regionale dagbladen, blogs, nieuwbrieven) jouw bericht publiceren, wij zorgen er ook voor dat het de nodige shares en likes genereert op social media en hoog scoort in de zoekresultaten van Google.

LinkedIn adverteren

LinkedIn is een goudmijn voor leadgeneratie, mits goed ingezet. De Digitale Marketing Specialist kan – samen met jou – de juiste LinkedIn strategie opstellen en uitvoeren, zodat jouw bedrijf optimaal kan profiteren van het aanwezige netwerk op dit platform.

Transmedia marketing

Transmedia marketing is de kunst om je verhaal te vertellen door gebruik te maken van verschillende media. In feite is het publiceren van een advertentie in de krant, die de lezer naar de juiste landingpagina toestuurt, waar deze met een code kan inloggen om gratis een kop koffie en een adviesgesprek te scoren al een voorbeeld van transmedia. Maar je begrijpt; wanneer alles mogelijk is, dan kan een beetje sturing geen kwaad. 

Copywriting

Het schrijven de juiste kopij voor de juiste doelgroep en het juiste medium is een vak apart. Wij zijn specialisten in het overbrengen van de juiste boodschap. In teksten. Met de juiste cadans en de juiste zoekwoorden indien nodig. De Digitale Marketing Specialist schrijft SEO-teksten en ‘copy’ met de beste ‘CTA’s’, afhankelijk van wat er waar vertelt moet worden. 

Conversational marketing (chatbot)

Klanten verwachten steeds meer interactie. Op je website kan dat in de vorm van verschillende chatfuncties. Geautomatiseerd of in realtime. Dat is een onderdeel van conversational marketing. Maar dat gaat verder dan alleen de website. Ook binnen Google en andere kanalen zijn conversaties met je klanten mogelijk. In de vorm van vraag en antwoord modules die uiteindelijk als doel hebben jouw klant zo goed mogelijk te informeren over jouw product of dienst. 

Laten we  

samenwerken

Kantoor

Werfkade 4 (Amsterdam Marina)
1033 RA, Amsterdam

Heliconweg 10
8914 AS, Leeuwarden

Contact

Mail: info@dedms.nl
Bel Bob: +31 (0)6 260 365 96

Copyright © 2020 All right reserved.